Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - volgende Laatste
Bericht van Andrea uit Utrecht
geplaatst op 28-10-2017
Always kind and professional. We find this service really good, timely and useful.
Bericht van Ruben Chatlein uit Amsterdam
geplaatst op 27-10-2017
Goed bereikbaar, flexibel en goed werk verricht!
Bericht van Piet uit Nieuwegein
geplaatst op 27-10-2017
Een aangename verrassing de eerste onderhoudsbeurt aan onze CV ketel door een vrouwelijke monteur van Warmte groep. De monteur was ter zake kundig en we gaan met een gerust hart de winter in.
Bericht van Mohammed uit Breda
geplaatst op 27-10-2017
Vriendelijke technicus.. goede adviezen gegeven Top werk
Bericht van JohnZ uit Rijswijk
geplaatst op 27-10-2017
Binnen enkele uren na melding komt monteur langs. Defect snel gevonden en verholpen: driewegklep. Monteur erg oplettend: beperkt stroomsnelheid in designradiator in CV-ruimte. Goed advies voor eventuele vervanging van ketel. Zeer tevreden!
Bericht van Anouk uit Utrecht
geplaatst op 27-10-2017
Telefonisch werd ik zeer vriendelijke te woord gestaan. Ik heb vervolgens online een abonnement afgesloten en kreeg een voorstel voor een afspraak. Er werd keurig een half uur vooraf gebeld en de monteurs waren zeer vriendelijk en vakkundig. Ik heb er een goed gevoel bij en weet dat ik op hulp kan rekenen indien nodig!
Bericht van O.J. Reuter uit Laren NH
geplaatst op 21-10-2017
Hadden storing (klepje bleed hangen Honeywell) monteur kwam heel snel, prima geregeld! Heeft alles prima opgelost en gelijk grote beurt uitgevoerd. Aardige jongen en zeer bekwaam. Het klepje is al voor de derde keer kapot (Honeywell €115,-) in 8 jaar tijd!! Warmtegroep prima geregeld !
Bericht van Susanne uit De meern
geplaatst op 20-10-2017
De monteur zou tussen 10.00 en 14.00 komen helaas voor mij kwam deze pas om 13.45. Jammer dat ik daarvoor niet op de hoogte ben gesteld. Verder vriendelijke monteurs en prima werk geleverd.
Bericht van Bart uit Utrecht
geplaatst op 19-10-2017
Monteur belde keurig van te voren dat hij onderweg was. Had er al een lange dag opzitten, maar was heel correct en vriendelijk. Bleek dat er wat onderdelen vervangen moesten worden en ook keurig uitgelegd waarom en wat de kosten hiervan zijn. Alweer een goede ervaring dus, maak al jaren gebruik van het onderhoudscontract.
Bericht van noud esselink uit houten
geplaatst op 19-10-2017
Monteur die zich netjes heeft voorgesteld. Goed communiceerde. De cv ketel heeft nagekeken en geen rotzooi heeft achtergelaten. Prima service!
Eerste Vorige - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...