Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - volgende Laatste
Bericht van van de Weerdt G uit westervoort
geplaatst op 14-10-2017
goede service, alleen goede indruk tot nu toe.
Bericht van Shige Kong uit Diemen
geplaatst op 10-10-2017
Zit nu al 3 jaar bij warmtegroep. Elk jaar netjes op tijd. Aangepast naar mijn agenda. Snel en efficient te werk gegaan. enkele onderdelen vervangen. Goede service.
Bericht van Ailien uit Amsterdam
geplaatst op 10-10-2017
Monteur was op tijd, vriendelijk en heeft alles snel afgehandeld.
Bericht van Barbara den Hollander uit Amsterdam
geplaatst op 09-10-2017
Zeer goede en prettige monteur. Het was best een klus om het probleem op te sporen, maar de monteur heeft ons echt heel goed geholpen.
Bericht van ineke smit uit AMSTERDAM
geplaatst op 09-10-2017
Dat ging snel !! En vakkundig, geen dame deze keer, maar een heer!
Bericht van Glenn Holster uit Amsterdam
geplaatst op 09-10-2017
Mijn ervaringen zijn positief! Voor het jaarlijkse onderhoud kreeg ik ruim van te voren een datum voorgesteld, na wat heen en weer mailen een datum gevonden, waarna de monteur een vriendelijke en deskundige indruk maakte. Al met al een fijne dienstverlening.
Bericht van MJA Veldhoven uit Delft
geplaatst op 08-10-2017
Prima service. heel goed geholpen.
Bericht van Anita uit Delft
geplaatst op 08-10-2017
Op de organisatie Warmtegroep heb ik geen kritiek, maar op de 1e monteur wel. Laat ik het zo zeggen die had niet zo veel zin in zijn werk. Van de week een goede monteur, er moest het e.e.a. gebeuren en dat werd goed uitgelegd en hij liet wat kapot was ook zien. Het idee dat hij wist wat hij deed en ook zijn vak leuk vindt. Gelijk gerepareerd gaf me een vertrouwd en veilig gevoel.
Bericht van Aniel uit Barendrecht
geplaatst op 08-10-2017
Heb het onderhoud goed bevonden. Bij het afspraak maken geef ik op welk merk en type CV het betreft, dus kan er ook een prijs op gegeven worden voor de verplichte vervangings onderdelen ( verrassing)
Bericht van Ad Vermetten uit Chaam
geplaatst op 08-10-2017
Geachte heer/mevrouw, Mijn 2 jarige ervaring is dat jullie werk/service van de allerhoogste kwaliteit is. Wij zijn bij de warmtegroep klant geworden op 25 mei 2015 was een schot in de roos. Wat een vakmensen en altijd klantvriendelijk met wie je ook spreekt en met wie je ook zaken doet. De directeur, die gaf mij in april/mei 2015 uitstekend en gemeend advies. Op zijn advies heb ik de ATAG E325EC inclusief thermostaat laten plaatsen. Niets voor niets is deze CV-ketel al vele jaren bij de Consumentenbond de beste CV-ketel. Met de administratie/front Office klopt het altijd en ze zijn to the point. De onderhoudsmonteur deed op 03-10-2017 het jaarlijks onderhoud, Wat een vakman en communicatieve en nette monteur. Zo werk je als bedrijf aan kwalitatieve klantenbinding en de groei van nieuwe klanten. De “Warmtegroep” geeft zekerheid, d aar wil je toch klant bij zijn en blijven! Iedereen wil door “De Warmtegroep toch geholpen worden! Met vriendelijke en klantblijvende groet, Ad Vermetten.
Eerste Vorige - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen