Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - volgende Laatste
Bericht van Erik Borst uit Alphen aan den Rijn
geplaatst op 07-10-2017
Dit was mijn eerste ervaring met de Warmte Groep, en ik moet zeggen dat het mij echt helemaal niet tegen viel. Dus welkom in mijn appartement en dank jullie wel voor de verleende service !!!
Bericht van Harm Dessens - Hakkoer uit Vlaardingen
geplaatst op 07-10-2017
Netjes op tijd stond de monteur op onze stoep. Hij legde uitgebreid uit wat hij ging doen. Omdat ik geïnteresseerd was, kreeg ik CV - les. Zorgvuldig werd de ketel ontmanteld, onderzocht en weer in elkaar gezet. De materialen, die hij gebruikte overlegde hij met mij en gaf direct inzicht in de noodzaak hiervan en de prijs. Mijn ketel verwarmt mij weer prima. De service van warmtebron geeft mij het zelfde, vertrouwde gevoel!
Bericht van H. Wouters uit Maarssen
geplaatst op 07-10-2017
Prima ervaring, komen op tijd en komen hun afspraken na.
Bericht van Louise van Houdt uit Zoetermeer
geplaatst op 07-10-2017
Deze week eerste keer jaarlijkse onderhoud van CV door Warmtegroep gehad. Ik ben erg tevreden over het bezoek van de vrouwelijke monteur en collega in opleiding. Het onderhoud werd goed uitgevoerd en met voldoende aandacht [ het vorige bedrijf was altijd te snel klaar]. Ook zonder erom te moeten vragen de ketel bijgevuld. Super! Prijs / kwaliteit goed!
Bericht van Frans Ramaekers uit Doorn
geplaatst op 07-10-2017
Opzoek naar een andere onderhoudsbedrijf voor de remeha ketel, kwam ik bij warmtegroep uit. Goede referenties en gunstig tarief. Dus maar een afspraak gemaakt. Wat een opluchting. Suzanne van warmtegroep heeft de ketel nu echt schoongemaakt en afgesteld. Zij weet wat ze doet. Ik ben er erg blij mee.
Bericht van M. Vis uit Ouderkerk
geplaatst op 07-10-2017
Mijn 1e ervaring met service warmtegroep was ok. Echter is de digitale werkbon niet goed doorgekomen (onvolledig ingevuld). Is niet de versie die zichtbaar was toen ik tekende. Dus dit systeem valt nog te verbeteren.
Bericht van Victor uit Maarssen
geplaatst op 07-10-2017
Erg vriendelijke en behulpzame monteur.
Bericht van H.J. van Bloemendaal uit Harderwijk
geplaatst op 07-10-2017
Vorige week onderhoud uitgevoerd. Moesten een aantal onderdelen worden vervangen. Er werd van tevoren goed aangegeven wat dit zou gaan kosten. Prima service!
Bericht van Wim Kooijman uit Werkhoven
geplaatst op 07-10-2017
Wij zijn tevreden over het onderhoud van de ketel, maar zeer ontevreden over de prijzen die worden berekend voor de extra materialen. Die prijzen zijn zeker 50% te hoog. Er wordt wel overlegd over de extra kosten, maar dan ligt de ketel al uit elkaar. Ook het extra werk in de vorm van de aanpassing van de afvoer was geen succes. Helaas het was de eerste en de laatste keer met de Warmtegroep uit Houten.
Bericht van j.v.koningsbruggen uit Wijchen
geplaatst op 07-10-2017
Na inspectie van de ketel uitvoerig en overzichtelijk de gebreken laten zien en zonder opdringerig te zijn de voor- en nadelen genoemd. Vriendelijke behandeling. Top
Eerste Vorige - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen