Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - volgende Laatste
Bericht van Robin Meijer uit Amsterdam
geplaatst op 07-10-2017
Prima ervaring gehad met Warmtegroep. Afspraak ging makkelijk, uitermate vakkundige en prettige monteur, die de tijd nam om me uitleg te geven. En dat allemaal voor een redelijke prijs. Uitermate tevreden, kan Warmtegroep iedereen aanraden.
Bericht van Joop osterhaus uit Houten
geplaatst op 07-10-2017
Heel vriendelijk en klantgericht ga zo vooral door. Bedankt
Bericht van j.baronner uit lelystad
geplaatst op 07-10-2017
zeer goede service erg tevreden over de monteur klasse
Bericht van H.J.Busbroek uit Woudenberg
geplaatst op 04-10-2017
Wij zijn zeer tevreden over de laatste service-beurt. Er waren een paar kleine onderdeeltjes aan vervanging toe. De monteur overlegde dat eerst en vertelde wat de hiermee gemoeide kosten waren waarna tot vervanging werd overgegaan. Chapeau!!
Bericht van M.Kraan uit montfoort
geplaatst op 04-10-2017
Er zijn wat onderdelen vernieuwd de onderhouds beurt is naar tevredenheid uitgevoerd.
Bericht van George uit Breda
geplaatst op 02-10-2017
Nieuwe cv ketel gemonteerd was in een paar uur gebeurt, aardige monteurs die netjes werkte en zeer efficiënt waren.
Bericht van mevr. Boumans uit Zoetermeer
geplaatst op 02-10-2017
Laat al jaren mijn ketel servicen door WG. Afspraak voorstel per mail en een heriinering een paar dagen vooraf. Komen altijd hun afspraken na. Mijn ervaring is dat als er iets kapot is komt er meestal dezelfde dag een monteur komt.
Bericht van B. de Kim uit Rotterdam
geplaatst op 02-10-2017
Goede zaak, nette en duidelijke offerte en reele prijzen.
Bericht van Annemarie van de Bron uit De Meern
geplaatst op 02-10-2017
Het lijkt me goed om ook iets negatiefs te melden. Ik heb jaren een servicecontact en dan bel je een keer dat je cv kapot is en zegt de telefoondame dan komt er vanmiddag een monteur bij u langs. Waarop ik aangeef dat ik moet werken, dame zegt dan kan het morgen… maar dan kan ik geen tijdsindicatie geven. Hoezo niet??? Krijg je de opmerking we weten niet hoelang een monteur ergens bezig is. Hoezo niet???
Bericht van van splunder uit amsterdam
geplaatst op 02-10-2017
Helemaal geweldig, echt top binnen 24 uur nieuwe ketel geplaatst op zaterdag. Deze service krijg je alleen als abonnee volgens de monteurs.
Eerste Vorige - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 228 beoordelingen