Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van W. van Caspel uit Huizen
geplaatst op 28-11-2016
Had mijn ketel jarenlang niet laten onderhouden. Een voormalige monteur had me verteld dat dat niet zo vaak nodig was. Werd toch zo langzamerhand beetje ongerust. De vriendelijke monteur, tot mijn verrassing een schitterende vrouw, heeft de ketel bijgewerkt tegen in mijn ogen zeer redelijke kosten. Een aantal zwaar versleten pakkingen vervangen plus een nieuw drukvat geplaatst. De kosten vielen me reuze mee. En mijn ketel kan weer even mee. Toch maar een servicecontract afgesloten.
Bericht van Nick Latuny uit Rotterdam
geplaatst op 28-11-2016
Paar dagen geleden overgestapt op warmtegroep. Ben erg blij met de concurrerende tarieven. Ze waren ietsjes laat, maar alles verliep verder prima. Ik heb de nieuwe ketel zelf geïnstalleerd, maar was blij dat zij de controle nog konden uitvoeren. Er was dus geen onderhoudsbeurt nodig. Jammer dat dit niet met de prijs kon worden verrekend. Echter, ondanks dat het niet kon toch nog voor warmtegroep gekozen.
Bericht van Stephan uit Utrecht
geplaatst op 28-11-2016
Ik ben erg tevreden over de CV onderhoudsbeurt en de verdere service van Warmte Groep. Professionele en sympathieke monteur. Tevens flexibel met de planning.
Bericht van MMC van Buul uit Voorhout
geplaatst op 23-11-2016
Dit jaar overgestapt op de warmtegroep met inmiddels goede ervaring mbt communicatie, afspraken maken, monteur bij goede prijs/kwaliteit.
Bericht van LONNEKE uit Tilburg
geplaatst op 23-11-2016
Ik ben heel erg blij met de adviezen die zij mij konden geven.
Bericht van Bert Adams uit HAARLEM
geplaatst op 23-11-2016
Ik heb goede ervaringen bij de afhandeling van een storing en bij de recent gemonteerde nieuwe ketel.
Bericht van van oord uit gorinchem
geplaatst op 23-11-2016
De montage werd 1x uitgesteld vanwege grote drukte bij warmtegroep. Maar omdat onze oude ketel nog werkte was dat geen probleem. Goed om te weten dat er met de planning geschoven kan worden al er werkelijk een spoedgeval is.
Bericht van Marije Van Engel uit Eindhoven
geplaatst op 23-11-2016
Er wordt snel gereageerd wanneer er problemen zijn. De monteur die wij gesproken hebben weet waarover hij het over heeft.
Bericht van Lyn uit Zeist
geplaatst op 23-11-2016
Prettige en correcte servicemonteur.
Bericht van Asrahm uit Rotterdam
geplaatst op 23-11-2016
Redelijk tevreden monteur was vergeten emmer mee naar beneden te nemen.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...