Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - volgende Laatste
Bericht van M van Eijk uit Spijkenisse
geplaatst op 26-08-2017
Netjes volgens afspraak kwam de vriendelijke monteur langs,vroeg of er nog problemen zijn geweest afgelopen jaar,in goed overleg wat er gedaan moest worden en een de kosten benoemd. Na het afrekenen, terwijl we al afscheid hadden genomen,kwam de monteur er achter dat hij €10,- teveel had gerekend.Later dit bedrag gestort gekregen.Ik ben dik tevreden over Warmte Groep.
Bericht van André van den Berg uit Amersfoort
geplaatst op 25-08-2017
Er is bij ons een nieuwe REMAHA ketel geplaatst. De oude ketel was na 16 jaar trouwe dienst aan vervanging toe. Uw monteurs, twee man sterk, kwamen keurig op de afgesproken tijd. Vervanging van de ketel werd zeer deskundig en binnen twee uur uitgevoerd. Getest en boel netjes opgeruimd. Op de TeeVee zeggen ze dan : UITVOERING een 10 !!!! En daar sluit ik mij bij aan !!
Bericht van Nico Lieben uit Vleuten
geplaatst op 25-08-2017
Zeer tevreden. Alles gaat volg afspraak en goed.????????????
Bericht van I van Rijn uit Barendrecht
geplaatst op 25-08-2017
De monteur maakt een verzorgde, wel nog erg jonge indruk. Een jaar geleden was hij hier ook, onder begeleiding, van een dame die hem coachte. Ik ga er van uit dat hij voldoende ervaring heeft om een controle te doen volgens de gestelde normen.
Bericht van Elisabeth uit Zoetermeer
geplaatst op 25-08-2017
Nieuwe ventilatiebox keurig volgens offerte geplaatst en alle afval en verpakkingsmateriaal meegenomen. Prima werk.
Bericht van Faber J uit Zaandam
geplaatst op 25-08-2017
Afgelopen donderdag is de onderhoudsmonteur bij ons geweest. Een vrolijke man die de ketel prima heeft schoongemaakt. Onze dank hiervoor wij zijn super tevreden.
Bericht van tiny van schaik uit maarssen
geplaatst op 25-08-2017
ketel jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad. vriendelijke monteur,weet waar hij mee bezig is . laat alles weer netjes achter.
Bericht van Stephan uit Amsterdam
geplaatst op 25-08-2017
Wederom tevreden. Op tijd, goed advies en snelle afhandeling. Aardige monteur ook nog..
Bericht van Muriel uit Amsterdam
geplaatst op 25-08-2017
Jaarlijkse onderhoudsbeurt weer naar tevredenheid afgerond, keurig vooraf gebeld door de chauffeur dat hij onderweg was (duurde alleen helaas door verkeer langer dan verwacht)
Bericht van Stanley Pauw uit Nieuwegein
geplaatst op 16-08-2017
Bij terugkomst van vakantie storing op de ketel met als gevolg een heerlijke koude douche 's morgens om 05:00. Om 09:00 de melding gemaakt en om ca 10:30 stond de monteur (vrouwelijk)al voor de deur. Storing correct en supersnel verholpen.
Eerste Vorige - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen