Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - volgende Laatste
Bericht van Charles Ide uit Ansterdam
geplaatst op 18-04-2018
Plaatsing nieuwe ketel Professioneel personeel aardig beleefd en op tijd! Fijne service! Zeer aan te bevelen
Bericht van Joop H.M. Rouwenhorst uit Arnhem
geplaatst op 16-04-2018
Allereerst verbaasde het mij dat Uw medewerker een medewerkSTER bleek te zijn, Susanne volgens haar rapportage ! Wat zij heeft gepresteerd in de tijd van dit onderhoud heb ik mijn onderhoudsbedrijf vorig jaar, ********** Wijchen, niet zien doen. De man van vorig jaar, toen een man dus, heeft de kast niet eens van het apparaat afgehad ! Maar wat Uw Susanne heeft gedaan is geweldig. Alles schoongemaakt, pakkingen vernieuwd en zelfs een lekkage van een radiator gestopt! En tot nu toe dit laatste met succes ! Geweldig. Het positieve resultaat is zelfs in het warmwatergebruik te merken !
Bericht van van houwelingen uit vlaardingen
geplaatst op 16-04-2018
vorig jaar zijn er alleen 2 pakkingen vervangen, terwijl er meer vervangen had moeten worden. Hi jhad net zo goed de pakkingen niet hoeven te vervangen De monteur werkt inmiddels niet meer bij Warmtegroep omdat hij zijn werk niet goed deed. Omdat de monteur die van de week langs kwam wel zijn werk goed deed, moeten dezelfde pakkingen weer vervangen worden. Dus dubbele kosten maar Warmtegroep doet hier niets aan. Helaas voor warmtegroep; een klant minder.
Bericht van Gerrie Hermsen uit Arbhem
geplaatst op 16-04-2018
Suzanne was zeer deskundig en zeer prettig.
Bericht van Luck Lutz uit Den Haag
geplaatst op 16-04-2018
Goede service, duidelijke uitleg over de vervangen onderdelen en waarom...de prijs viel wat tegen
Bericht van stephan uit rotterdam
geplaatst op 16-04-2018
Nou zoals gewoonlijk zijn we weer goed geholpen. top service
Bericht van G.L. van der Scheer uit Driebergen
geplaatst op 16-04-2018
Voor het eerst kennis gemaakt met de onderhoudsmonteur van Warmtegroep. Prima bevallen.
Bericht van BdW uit AMSTERDAM
geplaatst op 15-04-2018
Na een jaar netjes een mailtje gekregen dat het weer tijd was voor de onderhoudsbeurt. IN de mail direct een voorstel voor een datum, vervolgens is het werk netjes uitgevoerd. Fijne service!
Bericht van Marja Steenbeek uit Nieuwegein
geplaatst op 15-04-2018
Prima service.
Bericht van P. Le Bruin uit DORDRECHT
geplaatst op 13-04-2018
Prima geholpen op afstand met storing in de ketel tijdens het paasweekeind. Daarna snel afspraak kunnen maken om het defecte onderdeel te vervangen. Het onderdeel was wel vreselijk duur. Maar ik kan niet beoordelen of dat aan de leverancier van de ketel ligt of aan de Warmtegroep.
Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...