Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van Benny Weeda uit Amsterdam
geplaatst op 23-11-2016
Na googlen op de site van Warmte Groep terechtgekomen. Snel een offerte. Had nog wat vragen vragen en deze zijn snel, professioneel en goed beantwoord. Na 3 weken is de nieuwe ketel al geplaatst, zeer vakkundige en nette monteurs.
Bericht van Jansens uit Almere
geplaatst op 23-11-2016
Tot nu dik tevreden met de Warmte Groep. De monteurs komen op de afgesproken tijd. Nu voor de 4e keer onderhoud en denk gezien het dalende energie verbruik goed afgeregeld.
Bericht van w.oortgijs uit Barendrecht
geplaatst op 23-11-2016
DE monteur kwam voor de tweede maal een sevicebeurt geven.Onvriendelijk, er kon geen lachje vanaf.Beide keren.Van de ventilator zou het ringetje gescheurd zijn en moest worden vervangen.(Nadere controle achteraf, twee minimale kleine indrukjes van het vastdrukken) kosten 10 euro. Ik vond het erg duur en vertelde op marktplaats 5 euro. Ik was echter te hoog met mijn bedrag. Konsumenten verkoopprijs 1.80 euro. Ook warmtegroep houd zich nu bezig met het vergroten van de inkomsten door excorbitante bedragen,in verhouding, te vragen. De CV staat op de eerste etage en om monteur behulpzaam te kunnen zijn en nieuwsgierigheid blijf ik erbij op de eerste verdieping. Je hebt tenslotte een vreemde in huis. Blijft U er altijd bij?? vroeg de monteur erg bot. Met andere woorden, kun je niet even ophoepelen. Ik vertelde in mijn eigen huis te zijn. Ongemakkelijk pendelde ik daarna op en neer, In mijn eigen huis, van beneden naar bobven en omgekeerd. Over de technische vaardigheden van de monteur kan ik niet oordelen.Dat zal wel goed zijn. Voor mij zijn de omgangsvormen echter niet prettig. Monteur is dan ook niet meer gewenst bij ons. Over het rubberen ringetje. De CV bedrijven, gezien andere sites gaan daar geloof ik een gewoonte van maken. Goed is goed. Preventief vervangen uiteraard ook.Maar de absurde winst erop???? Verhoog dan de abonnementsgelden.Lijkt mij veel eerlijker.
Bericht van Jaap Verhagen uit Tilburg
geplaatst op 22-11-2016
Eerste ervaring met Warmte Groep was zeer positief. Vriendelijke monteur, die netjes werkte en mij van goed advies voorzag. Als de service zo blijft, blijf ik nog lang klant ;-)
Bericht van Kim uit Leiden
geplaatst op 22-11-2016
Monteur kwam op tijd en werkte netjes. Iets klantvriendelijker had wel gemogen qua communicatie.
Bericht van Willibrord van Nispen uit Bergschenhoek
geplaatst op 21-11-2016
Ik vond de monteur opvallend beleefd en bescheiden. Kortom een beschaafd mens die zijn werk professioneel deed.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 21-11-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: Mevrouw Corry Telonichvilli uit Lelystad is is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Krebbers- Hering uit Leusden
geplaatst op 21-11-2016
Eerste kennismaking met warmtegroep, heel aardige monteur! Beantwoorde al mijn vragen in alle rust, nam er echt de tijd voor. Hij had ook nog een tip voor ons. Tevreden klant.
Bericht van Gerlof van Driel uit Den Haag
geplaatst op 21-11-2016
Het was mijn eerste ervaring met Warmte Groep. De monteur kwam binnen de afgesproken tijd. Hij ging direct aan het werk en heeft, voor zover ik kan beoordelen, goed werk afgeleverd. Hij was vriendelijk, beleefd en accuraat. Hopen dat het zo blijft.
Bericht van Silvia uit AMSTERDAM
geplaatst op 21-11-2016
Ben erg tevreden over de service van WarmteGroep. Ik heb gekozen voor een contract van een jaar met onderhoud aan de ketel. De monteur kon op korte termijn ingepland worden. De ketel is goed schoongemaakt en bijgevuld, de metingen zijn verricht, de radiatoren ontlucht. 1 radiator deed het niet goed (werd maar half warm) en na het onderhoud deed ook deze het weer. Monteur nam ruim de tijd en beantwoordde al mijn vragen naar behoren. Al met al prima service voor een redelijke prijs!
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...