Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van Van den Oord uit Dordrecht
geplaatst op 15-11-2016
CV vervangen door Warmte Groep. Alles goed geregeld en prima advies. Monteurs heel vriendelijk, deskundig en snel.
Bericht van Martin van der Knaapm uit Rotterdam
geplaatst op 15-11-2016
Had een koolmonoxidemelder die afging. Dat gaf veel stress. Monteur kwam zeer snel en loste de zaak prima op. Gaf ook uitstekend uitleg over wat er was gebeurd. Dit was belangrijk om daarna weer met een gerust hart te kunnen slapen. Top.
Bericht van Jac. Naalden uit Roosendaal
geplaatst op 15-11-2016
Zojuist een bezoek van een van uw monteurs gehad. Wat een verademing om zo’n monteur aan huis te krijgen.. Zeer korrekt en heel duidelijk naar ons toe. Heeft alles perfekt uitgelegd wat wel in wat niet onder het kontrakt valt. Prima en zal u bedrijf ook zeker bij anderen aanbevelen.
Bericht van Bella mooiman-vd heul uit Den haag
geplaatst op 15-11-2016
Hele goede ervaring met warmte groep. Goede prijs kwaliteit verhouding. Monteur ontzettend vriendelijk. Hij nam de tijd om het een en ander uit te leggen. Top service
Bericht van familie Bloem uit Voorburg
geplaatst op 10-11-2016
De afspraak voor de service-beurt was in de ochtend gepland. De vriendelijke monteur kwam goed op tijd. Kachel werd schoongemaakt en nagekeken. We zijn zeer tevreden!
Bericht van Maurits uit Haarlem
geplaatst op 09-11-2016
Warmte groep was flexibel met het kiezen van het juiste moment voor onderhoud van de CV ketel. De monteur was vriendelijk, professioneel en ze wist goed uit te leggen wat ze gedaan heeft en wat de staat van de ketel is. Ik ben een tevreden klant.
Bericht van Willem de Vries uit Zaandam
geplaatst op 08-11-2016
Warmte Groep werkt met goed opgeleide monteurs die weten waar het over gaat. Na een complexe storing in mijn installatie die al jaren ergernis opleverde en waar het vorige onderhoudsbedrijf geen raad mee wist is nu opgelost.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 08-11-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie van Nimwegen uit Arnhem is is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Cathelijne uit Haarlem
geplaatst op 08-11-2016
Wij zijn zeer tevreden over Warmtegroep. Goed betaalbaar. Goed bereikbaar, e-mails bleken bij mij niet aan te komen, warmtegroep nam daarom telefonisch contact op. Heel fijn. Ook de monteurs waren keurig op tijd, en er werd keurig afgebeld toen de monteur ziek bleek te zijn.
Bericht van Hans uit Utrecht
geplaatst op 07-11-2016
Warmtegroep gekozen, omdat mijn vorige onderhoudsservice te duur werd. Eerste service prima verlopen. Op tijd, isolatie en expansievat moesten vervangen. Deskundig geholpen. Tevreden. Wel had de monteur even kunnen vertellen dat het even duurt vooral er weer warm water geleverd kan worden.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...