Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - volgende Laatste
Bericht van Jordi uit IJsselstein
geplaatst op 30-01-2017
Vorige week Warmtegroep gebeld voor een kleine lekkage. De dag erna gelijk opgelost. Prima service!
Bericht van C.M. Boer uit Hekelingen
geplaatst op 29-01-2017
Contract afgesloten, vriendelijk te woord gestaan aan telefoon. Monteur gekomen voor beurt. Heeft verzuimd pakkingen te vervangen. Na werkzaamheden uitgebreid koffie aan tafel gedronken. Bij vertrek kwam ik er achter dat thermostaat een onderhoudsmelding gaf. Deze monteur komt er bij mij niet meer in. Ketel gaf storing. Een aardige vrouwelijke monteur is gekomen. Gasblok vervangen (Remeha ketel 3 jaar oud). Alsnog de pakkingen vervangen. Uitgebreid thermostaat bekeken/ingesteld. Erg tevreden over deze monteur. Geeft weer vertrouwen!
Bericht van B.I.M. Pronk uit Lelystad
geplaatst op 29-01-2017
Isense thermostaat had spontaan geen display meer. 's Ochtends gebeld en in de middag al en monteur. Klacht direct opgelost. Fijn dat het ook op deze manier kan. TOP!
Bericht van J.M. van den Hoven uit Utrecht
geplaatst op 28-01-2017
Prima service! Zocht een bedrijf voor onderhoud en storingen aan onze CV ketel en MV box in ons nieuwbouwhuis na verlopen van de garantie. Na wat rondzoeken kwam de WarmteGroep als beste uit de bus qua prijs. Maar ook de combinatie CV ketel en MV box beviel ons wel. Eerste onderhoud net gehad. Prima! Nu hopen dat we jullie verder weinig nodig hebben komende 2 jaar :-).
Bericht van Marjolijn Feteris uit ROTTERDAM
geplaatst op 28-01-2017
Na ruim 25 jaar altijd dezelfde monteur te hebben gehad en deze 2 jaar geleden failliet was gegaan, ben ik ook op zoek moeten gaan naar een nieuwe cv monteur, daar deze er relatief goed uit kwam heb ik mijn geabonneerd op een comfortx abonnement met mijn 11 jaar oude Vaillant ketel. Deze week is de monteur geweest, nix over wat een oude ketel..alleen dat hij wel erg vuil was, dat was te begrijpen omdat hij nu een paar jaar niet was schoongemaakt, keurig alleen de afgesproken prijs betaald. Goed gevoel erbij. De ketel kan er weer een jaartje tegen en tot volgend jaar monteur!!
Bericht van Melis E.J.L. uit Amsterdam
geplaatst op 26-01-2017
Na het maken van de afspraak voor ketelonderhoud kreeg ik snel via de mail een voorstel voor een dag/tijd waarop het (eerste) onderhoud zou plaats vinden. Op de afgesproken dag stond er op de afgesproken tijd een keurige dame voor de deur die het ketelonderhoud uiterst professioneel heeft uitgevoerd, een aangename verrassing na een aantal zeer slechte voorgangers die via andere bedrijven mijn ketel onderhouden hebben. Erg prettig dat je via de PIN kan betalen. Kortom zeer tevreden!
Bericht van TJ Huisman uit Doorn
geplaatst op 24-01-2017
Afgelopen week gaf de ketel aan dat er onderhoud gepleegd moest worden (exact twee jaar na installatie, dus dat kan kloppen). Binnen twee dagen kwam er een monteur die het onderhoud netjes heeft uitgevoerd. Dit is de vierde keer dat ze langs zijn gekomen en tot op heden is alles netjes afgehandeld (installatie / drukvat onder garantie vervangen / gescheurde boiler / onderhoud).
Bericht van F. Nugteren uit Alphen aan den Rijn
geplaatst op 22-01-2017
Overstappen naar de Warmtegroep is de beste beslissing "ever" geweest! Goede service, duidelijke communicatie en waar voor je geld!!!
Bericht van Werkhoven uit LELYSTAD
geplaatst op 22-01-2017
Onderhoudscontract afgesloten en vervolgens de monteur op bezoek gehad. Deze heeft alles prima uitgevoerd en netjes achter gelaten. Hij was ook mooi op tijd. Tevreden dus!
Bericht van Jan uit Leiderdorp
geplaatst op 21-01-2017
Donderdag avond geen warm water en daarom storing gemeld. Telefonisch professioneel te woord gestaan en na mijn klacht aangehoord te hebben een conclusie welk onderdeel defect zou zijn. De volgende ochtend heeft de monteur het betreffende onderdeel met een duidelijke uitleg onder garantie vervangen.
Eerste Vorige - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...