Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - volgende Laatste
Bericht van Sandra Sequeira uit Den Haag
geplaatst op 20-04-2017
Ik ben inmiddels 3 jaar bij Warmte Groep en ben zeer tevreden. We hebben een oude ketel maar door het goede onderhoud gaat deze toch elke keer weer een jaartje langer mee. Ook werken ze erg netjes en laten geen rommel achter.
Bericht van Ray uit Den Haag
geplaatst op 20-04-2017
Had vorig jaar een onderhoudscontract op aanraden van de monteur genomen, die mij vertelde dat ik met het contract geen voorrijkosten en werkosten en vervangend materiaal onder de 50 euro niet hoefde te betalen,.. Nu is mijn ketel vorige week weer gekeurd en moest ik 25 euro extra betalen voor een vervangend onderdeel,.. op zich niet heel erg, maar vond dit wel vreemd aangezien dat de eerste monteur zoiets zegt, terwijl ze niet eens zulke contracten blijken te hebben. Maar goed gelukkig werkt deze man er niet meer is mij verteld en is verder alles top gegaan en kan ik er nu weer een jaartje tegen aan en neem ik graag die 25 euro in ontvangst voor mijn mening ;)
Bericht van Evelien rooding uit Amersfoort
geplaatst op 20-04-2017
De cv monteur komt altijd in de vooraf aangegeven tijdvak. Vriendelijk en controleren de cv op alle punten. Geven advies en kunnen ook goed uitleggen hoe dingen functioneren en waarom je het wel of nog niet hoeft te vervangen.
Bericht van Pascal Houthooft uit Zeist
geplaatst op 20-04-2017
Heb warmtegroep al een aantal keren bij me gehad voor onderhoud en ook bij storingen. Best wat onvermijdelijke kosten gehad, maar ik ben elke keer prima geholpen.
Bericht van Joanne Bakx uit Utrecht
geplaatst op 20-04-2017
Aanvraag gedaan via de mail en kon binnen een paar dagen geholpen worden. Ik wilde een 1e keuring van mijn 8 jaar oude ketel. Keurig op tijd, erg aardige kundige vrouw heeft alles nagekeken en onderdeel vervangen. Kosten vielen mij reuze mee, goede uitleg en snel klaar. Ik hoopte op geen gedoe en was aangenaam verrast na afloop. Groetjes
Bericht van Sol uit Amsterdam
geplaatst op 20-04-2017
Goede communicatie via email, afspraak op tijd en keurig uitgevoerd door een vriendelijke vakman. Heldere uiteenzetting over de staat van de ketel.
Bericht van Gimberg uit Wateringen
geplaatst op 06-04-2017
Afspraak gemaakt via de mail. De monteur kwam keurig op de afgesproken tijd. Heeft een eerste onderhoudsbeurt gedaan en een onderhoudset vervangen. Gaf duidelijk uitleg waarom dit noodzakelijk was en vertelde welke controles hij had uitgevoerd. Heeft de ruimte netjes achtergelaten. Tevreden over dit eerste contact met Warmte Groep!
Bericht van M.Janssens uit Arnhem
geplaatst op 05-04-2017
ketel laten vervangen door jullie, tevreden over de uitvoering
Bericht van Inge uit Den Bosch
geplaatst op 05-04-2017
Wgroep een verademing t.o.v. voorgaande bedrijf. Blij overgetspt te zijn
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 05-04-2017
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Cup uit Amsterdam is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening
Eerste Vorige - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...