Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van Marius&Martha uit ede
geplaatst op 17-10-2016
De winter komt er aan en fijn dat de ketel weer is nagekeken door de monteur van Warmtegroep als het koud word hebben wij een goed werkende ketel zijn wij erg blij mee. Warme groet Marius&Martha
Bericht van St Vitaal Pendrecht uit Rotterdam
geplaatst op 17-10-2016
Mijn eerste ervaring met onderhoud CV door Warmtegroep was goed. Prettig in het contact. Zeer behulpzame monteur
Bericht van Nico Borreman uit Bilthoven
geplaatst op 16-10-2016
Tweede keer onderhoud van cv-ketel en wtw-installatie. Monteur leek erg onervaren. Wtw-installatie zat volgens hem niet in het abonnement terwijl dat vorig jaar wel door mij is besteld en door Warmtegroep uitgevoerd. Vervolgens bleek warmtewisselaar te moeten vervangen. Hiervoor moest fabriek van cv komen, want garantie. Overig onderhoud kon niet worden afgemaakt vanwege verkeerde vulling van auto (volgens monteur). Volgens monteur van fabrikant was de warmtewisselaar geen garantie en was verder onderhoud helemaal niet nodig. Ook betaling met Warmtegroep verliep chaotisch en waarschijnlijk niet correct. Al met al een negatieve ervaring.
Bericht van Dutilh uit Amsterdam
geplaatst op 16-10-2016
Het contact met de monteurs was ok, het resultaat ziet er mooi uit (nieuwe cv), helaas doet mijn deurbel het niet meer, ik hoop dat ze daar nog wat aan kunnen doen, maar daar vertrouw ik wel op. Het bedrijf komt prettig en betrouwbaar op me over. Dank jullie wel.
Bericht van Rob Remmers uit Haarlem
geplaatst op 16-10-2016
De monteur had een bepaald stuk gereedschap niet bij zich dus hij moest terugkomen om het expansievat te vervangen. Wel jammer ook dat voor deze arbeidstijd extra betaald dient te worden.
Bericht van Francoise uit Amsterdam
geplaatst op 16-10-2016
Vriendelijk personeel, snelle en goede service!
Bericht van P. Luijten uit Etten-Leur
geplaatst op 16-10-2016
Bericht van P. Luijten te Etten-Leur. Onlangs onderhoud laten plegen aan de c.v.. Er was sprake van een kleine lekkage. De deskundige monteur heeft de afvoer schoongemaakt en er een speciaal pvc-stuk op gezet om lekkages in de toekomst te voorkomen of gemakkelijker te kunnen verhelpen. Omdat hij een koffer bij had met onderdelen voor onze specifieke ketel kon ook gelijk de ontsteking worden vervangen. De oude was zoals hij liet zien totaal versleten. Daarnaast gaf de monteur prima tips over onderhoud en evt. nieuwe ketels. Een echte vakman. Wij zijn zeer tevreden!
Bericht van F. Thewessen uit Amsterdam
geplaatst op 15-10-2016
Storingsmelding m.b.t. CV ketel : Valt steeds uit erg irritant.Warmtegroep kwam en heeft de ketel opnieuw afgesteld.Nu al 2 dagen geen storing meer gehad.Keurige monteur en heel correct.Alleen jammer dat we zonder heet water zaten toen hij vertrokken was.Bleek een instelling te zijn en heb dit zelf verholpen.Verder alle lof voor Warmtegroep.
Bericht van Karin uit Vleuten
geplaatst op 15-10-2016
Eerste ervaring met de warmtegroep....snel en kundig...en voor een prima prijs!
Bericht van De Kroon uit Leiden
geplaatst op 15-10-2016
Jammer dat Biij het hangen van de ketel de rook afvoer niet goed bleek te zijn. Fijn dat de monteurs zo alert zijn en het ondanks het extra werk dit gelijk konden doen
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...