Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - volgende Laatste
Bericht van Caroline Veerman uit Almere
geplaatst op 12-06-2018
Goede service.
Bericht van Tom uit Amersfoort
geplaatst op 12-06-2018
Ik had een abonnement besteld met 1 x in de 2 jaar een onderhoudsbezoek. De deskundig overkomende warmtegropemonteur heeft mij laten zien waarom dat het geen goed plan was. De 2 jaar gelden vervangen prakking in het voorgedeelte was op 1 punt helemaal droog en lekte al iets. Blij dat ik voor warmtegroep gekozen heb.
Bericht van M van Helden uit Houten
geplaatst op 12-06-2018
Vriendelijk, vakbekwaam, prima uitleg!
Bericht van R.C.Meijer Groeizaam uit Rotterdam
geplaatst op 12-06-2018
De service is goed afgehandeld. en de afgesproken tijd is nagekomen Wij zijn tevreden met het advies
Bericht van Ireen Verdegaal uit DEN HAAG
geplaatst op 12-06-2018
Er bleek heel veel aan de hand te zijn met mijn cv terwijl ik alleen een controle verwachtte. De pomp moest vervangen worden en dus kostte het veel meer tijd dan verwacht. De tijdsplanning van de reparateur liep dus in de soep maar hij bleef heel aardig en geduldig hieronder.
Bericht van A hardenbol uit Dordrecht
geplaatst op 12-06-2018
Onderhoud aan CV word heel goed gedaan door deskuindige monteurs
Bericht van Jos uit hoofddorp
geplaatst op 11-06-2018
Volgens monteur moest de branderpakking al vervangen worden ( had Nefit geadviseerd zij hij omdat er een keer brand was voorgekomen,later zag ik dat het over een ander type cv ketel ( Topline)ging en niet type Trentline II) en dit al na 2 JAAR zins nieuw!De"Oude"pakking zag er ook nog als nieuw uit!Bij Nefit kom het pas na 4 JAAR in de picture.
Bericht van O.Durivou uit Amsterdam
geplaatst op 08-06-2018
De monteur Emiel kwam netjes op tijd en zocht een parkeer plek, waarvan niemand in de wijk last zou hebben; het onderhoud ging snel maar secuur en het vervangen van een aantal rubbers, het zgn. service pakket, ging eveneens goed en vlug. Al met al zeker aan aanrader. Mvr.Gr. Fam Durivou
Bericht van Peter ter Beek uit Almere
geplaatst op 08-06-2018
Keurige en vooral vriendelijke, vlotte jongeman die bij ons aanklopte en het onderhoud aan onze cv zou verrichten. Hij ging vlot maar vooral netjes aan de slag en vertelde ons zeer waardevolle informatie over de cv, onderhouds aspecten en weetjes voor de eigenaren die van belang zijn. Alles na grondige controle weer in elkaar gezet en keurig achter gelaten. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden over de monteur en de gehele gang van zaken bij Warmte Group. Ja.....als er om gevraagd wordt zullen wij jullie zeker aanbevelen. Keurige en correcte factuur trouwens.
Bericht van G van Driel uit De Bilt
geplaatst op 08-06-2018
Eerste controle cq onderhoudsbeurt: Alles volgens afspraak en op tijd. Vriendelijke en bekwame monteur die ook prima advies geeft.
Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...