Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - volgende Laatste
Bericht van E van Nimmerdor uit Utrecht
geplaatst op 23-04-2017
De monteur kwam op de juiste afgesproken tijd. Wat mij opviel was dat iedere twee jaar de afdichting ring vervangen moet worden. Ik vraag mij af of dit wel nodig is. Tevens gaf ik aan dat het warmwater soms tijdens het douchen kouder wordt,zonder dat iemand anders warmwater gebruik! Hier op werd de afstelling warmwater verhoogd. Ik twijfel of dit de goede diagnose is? Gaat dit vaker voorkomen bel ik de storing dienst,dan weet ik ook hoe deze reageert. Verder ben ik tevreden.
Bericht van Jantien uit Barendrecht
geplaatst op 21-04-2017
Ik denk voor de 5e keer onderhoud gehad bij Warmtegroep, waarbij meestal om de twee jaar een pakking vervangen moet worden. Duidelijke uitleg van de monteurs die ook alle vragen kunnen beantwoorden. Deze deskundigheid geeft mij een veilig gevoel.
Bericht van Bert Veldman uit Zwijndrecht
geplaatst op 21-04-2017
Ik heb mijn cv ketel door warmte Groep laten vervangen op advies van mensen in mijn omgeving en heb daar geen spijt van. Nette mensen met daarbij ook aanvullend advies.
Bericht van A. vd Ven uit Gorinchem
geplaatst op 21-04-2017
Reparatie aan mijn installatie netjes en geheel volgens vooraf opgegeven indicatie prijs uitgevoerd.
Bericht van Frans Wognum uit Oosterhout
geplaatst op 20-04-2017
Ik lees veel positieve berichten, maar mijn ervaring is minder positief. De CV onderhoudsmonteur heeft aangeboden om een bijvulkraantje bij de CV ketel te plaatsen en daar is een aanbieding voor gedaan. Letterlijk is aangeboden:Koudwaterkraan en een bijvulkraan voor € 30.00 per kraan. Nu blijkt achteraf dat het kleine afsluitkraantjes zijn die € 4.50/st kosten bij de Gamma. Ik kan er ook geen water van tappen omdat dit minikraantje bijna op de grond hangt. De offerte gaf een vertekend beeld en de all in kosten bedroegen €118.00. Er wordt niets gecrediteerd omdat ik vooraf accoord ben gegaan, maar niet met deze mini kraantjes die haast niets kosten. Een iets te commercieel bedrijf die een verkkerde inschatting van zaken hebben gegeven. Ik houd van fair zaken doen en niet achteraf het gevoel hebben dat ik bedonderd ben. Een wijze les voor mij.
Bericht van Sandra Sequeira uit Den Haag
geplaatst op 20-04-2017
Ik ben inmiddels 3 jaar bij Warmte Groep en ben zeer tevreden. We hebben een oude ketel maar door het goede onderhoud gaat deze toch elke keer weer een jaartje langer mee. Ook werken ze erg netjes en laten geen rommel achter.
Bericht van Ray uit Den Haag
geplaatst op 20-04-2017
Had vorig jaar een onderhoudscontract op aanraden van de monteur genomen, die mij vertelde dat ik met het contract geen voorrijkosten en werkosten en vervangend materiaal onder de 50 euro niet hoefde te betalen,.. Nu is mijn ketel vorige week weer gekeurd en moest ik 25 euro extra betalen voor een vervangend onderdeel,.. op zich niet heel erg, maar vond dit wel vreemd aangezien dat de eerste monteur zoiets zegt, terwijl ze niet eens zulke contracten blijken te hebben. Maar goed gelukkig werkt deze man er niet meer is mij verteld en is verder alles top gegaan en kan ik er nu weer een jaartje tegen aan en neem ik graag die 25 euro in ontvangst voor mijn mening ;)
Bericht van Evelien rooding uit Amersfoort
geplaatst op 20-04-2017
De cv monteur komt altijd in de vooraf aangegeven tijdvak. Vriendelijk en controleren de cv op alle punten. Geven advies en kunnen ook goed uitleggen hoe dingen functioneren en waarom je het wel of nog niet hoeft te vervangen.
Bericht van Pascal Houthooft uit Zeist
geplaatst op 20-04-2017
Heb warmtegroep al een aantal keren bij me gehad voor onderhoud en ook bij storingen. Best wat onvermijdelijke kosten gehad, maar ik ben elke keer prima geholpen.
Bericht van Joanne Bakx uit Utrecht
geplaatst op 20-04-2017
Aanvraag gedaan via de mail en kon binnen een paar dagen geholpen worden. Ik wilde een 1e keuring van mijn 8 jaar oude ketel. Keurig op tijd, erg aardige kundige vrouw heeft alles nagekeken en onderdeel vervangen. Kosten vielen mij reuze mee, goede uitleg en snel klaar. Ik hoopte op geen gedoe en was aangenaam verrast na afloop. Groetjes
Eerste Vorige - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...