Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - volgende Laatste
Bericht van d.l. van der burgh uit Rotterdam
geplaatst op 07-03-2017
Uw monteur als een ambassadeur, goede uitleg en presentatie. Alles weer in orde en opgeruimd. We zien hem volgend graag weer terug.
Bericht van A. van Sintfiet uit Amsterdam
geplaatst op 07-03-2017
Sinds 2014 is onze CV-ketel en de mechanische ventilatie in onderhoud bij Warmte Groep. Onze keuze viel op Warmte Groep vanwege de concurrerende prijs en de aangeboden diensten. Elk jaar krijgen wij een melding per e-mail dat het weer tijd is voor een afspraak. De monteurs werken altijd snel en zeer netjes. In de jaren dat de ketel in onderhoud is nog nooit problemen gehad ondanks dat het toch een oudere ketel betreft. We zijn heel tevreden met de service van Warmte Groep!
Bericht van Wijtenburg uit Amsterdam
geplaatst op 07-03-2017
Geweldige service. Problemen met de ketel gehad. Ongeveer een uur nadat ik storing meldde stond er al een allervriendelijkste monteur om de ketel te maken. Het weekend met warmte ingegaan. Dank
Bericht van Floor uit Hilversum
geplaatst op 07-03-2017
Helaas was het onderdeel niet voorradig en zat ik een dag te lang in de kou, maar de service was super en doordat er een half uur voor komst gebeld werd, hoefde ik niet in mijn koude huis te wachten.
Bericht van Susanne uit Alphen aan den Rijn
geplaatst op 07-03-2017
Fijne monteur die goed de tijd nam om uit te zoeken wat er aan de hand was. Ook kwamen ze snel terwijl de ketel het nog wel deed, alleen niet optimaal!
Bericht van Corben Leek uit Haarlem
geplaatst op 07-03-2017
Ik heb een comfort abonnement zonder arbeidskosten. Die kreeg ik ook niet door belast alleen het onderdeel is zo duur dat je de arbeid alsnog betaald. Op internet kost het onderdeel E 113,- ik moest er 250,- euro voor betalen. Dus uiteindelijk betaal je voorrijkosten en arbeid alsnog.
Bericht van Stefan Huisman uit Utrecht
geplaatst op 07-03-2017
Sinds de aankoop van mij woning aangesloten bij de Warmtegroep. Zeer tevreden over zowel de service als de prijs!
Bericht van Ravneet singh uit Zaandam
geplaatst op 06-03-2017
It was nice experience. Planned onderhoud for my remeha quinta Cv kettle. Also got some useful Tips from the technician. Happy to sign a year Contact.
Bericht van B.Vriezeveen uit Zoetermeer
geplaatst op 27-02-2017
Snelle service, correcte monteurs, al jaren tevreden.
Bericht van André uit Amsterdam
geplaatst op 24-02-2017
Concurrerende prijs en professionele service. Ik ben blij met mijn overstap naar Warmte Groep.
Eerste Vorige - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...