Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - volgende Laatste
Bericht van Karin de Graaf uit Dordrecht
geplaatst op 11-01-2017
Ben pas klant geworden van Warmtegroep. Het eerste contact van begin januari 2017 was naar volle tevredenheid. De monteur was beleefd en correct.
Bericht van E.R.Kisoenpersad uit Badhoevedorp
geplaatst op 06-01-2017
Erg tevreden met warmtegroep,snelle en betrouwbare service mooi onderhoudscontract afgesloten voor de ketel en de monteur geeft een goede uitleg wat hij gaat doen. En vakkundig uitgevoerd. Wij wonen in een appartementen flat in Badhoevedorp en zit in in het bestuur van de VVE en ik zal in de vergadering iedereen op de hoogte stellen van Warmte groep onderhoud dus kortom,aanrader wat betreft onderhoud voor je ketel! Top....
Bericht van Chris Everts uit Amsterdam
geplaatst op 05-01-2017
Bij thuiskomst op tweede kerstdag was het ineens 11 graden thuis. Warmteservice kon ons helaas de dag zelf niet meer helpen maar kwam de volgende dag. De monteur constateerde een gebrek aan de Ketel wat volgens zijn zeggen alleen door Remeha zelf behandelt kon worden. Zeer vriendelijk bereidde hij mij voor op een zeer kostbare reparatie en liet mij ook ondertekenen dat deze kosten zeker voor mijn rekening zouden zijn. De volgende dag kwam de Remeha monteur, die onder garantie de reparatie kosteloos uitvoerde. Dat was wel erg fijn. Zou goed zijn als de Warmtegroep monteur dat ook geweten zou hebben, dan was er minder stress geweest voor de kosten van het vervangen van de hele warmtewisselaar.
Bericht van Robin uit Heemstede
geplaatst op 05-01-2017
Geweldige service van de monteur. Geen probleem dat ik "over zijn schouder" mee keek, duidelijke uitleg en alles keurig schoon weer achtergelaten.
Bericht van a. bakker uit utrecht
geplaatst op 04-01-2017
Prima service en vriendelijke monteur! Handig om via email een afspraak te maken.
Bericht van Marlies de Nijs uit AMSTERDAM
geplaatst op 04-01-2017
Ik zit nu 2 jaar bij Warmtegroep. Erg tevreden. Als er een storing is komt er meteen iemand langs. De monteur die langs is geweest vorige week, was erg vriendelijk en heeft goed werk geleverd. Ik ben erg tevreden
Bericht van J. Bodzinga uit Amersfoort
geplaatst op 03-01-2017
Vorige week weer de jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad. Al 3 jaar erg tevreden met de service en de (steeds terugkerende) vriendelijke monteur. Enige puntje dit jaar was de onduidelijkheid over de gemaakte kosten buiten het onderhoudscontract. Maar hier werd vriendelijk en begrijpelijk op gereageerd. Kortom, aanrader wat betreft onderhoud voor je ketel!
Bericht van Malu Hilverink uit Amsterdam
geplaatst op 03-01-2017
Snelle, betrouwbare en prettige service! Top!
Bericht van Piet Veeken v.d. uit Den Bosch
geplaatst op 03-01-2017
Snelle service bij storing, is oke.
Bericht van Gerrit Pluimers uit Amersfoort
geplaatst op 03-01-2017
Monteur kwam op tijd en leverde goed werk. Ik ben zeer tevreden.
Eerste Vorige - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...