Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van thirza uit Hilversum
geplaatst op 21-09-2016
Prima bezoek. Duurde wel 2 uur, dit eerste onderhoud. Ben blij dat de co-stop bestaat, lijkt me de investering zeker waard. Enige vervelende was dat er 2 of 3 trapmatjes af waren gehaald, zonder dat dit werd gecommuniceerd. Dat zijn geen leuke verassingen. Maar geen ramp hoor!
Bericht van JFJ Foesenek uit Prinsenbeek
geplaatst op 18-09-2016
Als particulier twee jaar geleden een nieuwe ketel bij de WG gekocht en laten installeren. Dit is perfect en volgens afspraak gedaan. Nu na twee jaar gebruik gemaakt van hun abonnement (euro 75/jr). Afgelopen week is dit onderhoud volgens afspraak uitgevoerd, echter mbt de kosten was er verwarring; de monteur liet ons euro 115 pinnen ipv de 75 euro. Via Email om opheldering gevraagd en gekregen. Monteur bleek uit te gaan van een abonnement, dat voorziet in een 2 jaarlijkse onderhoud- en controle beurt. Het terugdraaien naar een jaarlijkse controle was mogelijk, waarbij we restitutie zouden krijgen. We hebben echter gekozen het zo te laten, dus zien we de monteur over twee jaar weer.
Bericht van H.J. Busbroek uit Woudenberg
geplaatst op 17-09-2016
monteur is geweest voor het jaarlijks onderhoud en heeft gelijk een koolmonoxyde- melder geplaatst. Alles geheel volgens vooraf gemaakte afspraak. Wij zijn helemaal tevreden,evenals voorgaande jaren. Van harte aanbevolen!
Bericht van Gerdie Evers uit Veldhoven
geplaatst op 17-09-2016
Vriendelijk en aardige monteur,communiceerde goed over status vd ketel en wat eraan moest gebeuren.We zijn zeer tevreden .
Bericht van M.van Eijk uit 3202tw
geplaatst op 17-09-2016
Monteur was goed op tijd en vriendelijk, Geen klachten.
Bericht van Renate de Jonge uit IJsselstein
geplaatst op 17-09-2016
Eerder deze week mijn eerste service bezoek gehad. Keurig ruim half uur van te voren gebeld. Aardige monteur die precies vertelde wat hij ging doen/gedaan had. Voor een pakking die vervangen moest worden (kleine meerkosten) werd vooraf toestemming gevraagd. Fijne prima service!
Bericht van Marianne uit utrecht
geplaatst op 17-09-2016
Goede service en duidelijke uitleg van de werkzaamheden.
Bericht van Thomas uit Pijnacker
geplaatst op 12-09-2016
Voor het eerst onderhoud laten plegen en direct een contract in laten gaan. Monteur legde alles prima uit. Heeft (ook i.v.m. een storing) de CV uit elkaar gehaald en goed schoon gemaakt. Ondanks dat het een duur geintje was is het onderhoud goed bevallen.
Bericht van P.Balm uit Hoofddorp
geplaatst op 11-09-2016
Snel, accuraat, deskundig, prijzen concurrerend. Fijn dat zowel CV onderhoud als reinigen ventilatiekanalen in hetzelfde bezoek geregeld kon worden.
Bericht van Ton van Seeters uit Waspik
geplaatst op 11-09-2016
Keurig de Ketel vervangen op een bloedhete dag op zolder,professioneel gedaan door ziekte wat later dan gepland op tijd geïnformeerd zodat ik nog boodschappen kon doen.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...