Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - volgende Laatste
Bericht van Fred uit Rotterdam
geplaatst op 22-02-2017
Na een melding op zondag is telefonisch reeds een juiste diagnose gesteld. I.v.m. inkopen van het benodigde onderdeel, een branderautomaat, kon de volgende dag worden gerepareerd. De diagnose op afstand bleek juist. De reparatie is professioneel en netje uitgevoerd. De prijs van de automaat vind ik erg hoog (180,=).
Bericht van Edwin van der Hart uit Schiedam
geplaatst op 21-02-2017
's ochtends gebeld met een storing, dezelfde middag verholpen en direct het reguliere onderhoud uitgevoerd. Twee vliegen in één klap en geen storing meer gehad.
Bericht van p kroon uit dordrecht
geplaatst op 21-02-2017
Hoewel ik alleen woon toch een jaarlijkse beurt vanwege veiligheid en zekerheid. Ik heb bij warmtegroep nooit het idee dat er zomaar wat afgeraffeld wordt. Gedegen onderhoud en goede vakmensen. Ik geef altijd een kopje koffie bij het afrekenen als service terug.
Bericht van Boudewijn Weijermars uit Utrecht
geplaatst op 21-02-2017
Warmtegroep levert goede service, goed resultaat en deskundigheid.
Bericht van Peter Heinstra uit Amersfoort
geplaatst op 21-02-2017
Soepel overgestapt, makkelijk geregeld. Eerste bezoek van monteur was goed: niet alleen cv-ketel schoongemaakt (wat meestal alleen gebeurt) maar ook uitgebreid gecontroleerd en afgesteld (wat nog nooit gebeurt was). Kortom: perfect verlopen, een zeer goed gevoel en een zachte prijs voor een abonnement!
Bericht van Ham uit Bilthoven
geplaatst op 21-02-2017
Na aanmelding voor ketelonderhoud bij de Warmtegroep ontving ik al snel een mailtje met een datum voor de eerste servicebeurt. De monteur (montuese?) was zeer vriendelijk en professioneel. Wij hebben alle vertrouwen in de Warmtegroep!
Bericht van Tom K. uit Utrecht
geplaatst op 21-02-2017
In februari 2017 een servicecontract afgesloten voor ons nieuwe huis. Die hadden we namelijk nog niet en de ketel had al 2 jaar geen controle meer gehad. Vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding kwam ik via de website van de Consumentenbond bij de Warmte Groep uit. Gelijk de week erna kwamen ze voor een periodieke controle waar een uur lang vakkundig de ketel gecontroleerd is en er zijn op transparante wijze 2 onderdelen vervangen. Zeer tevreden over de vriendelijke en deskundige service voor een goede prijs.
Bericht van Chantal uit Amsterdam
geplaatst op 21-02-2017
Makkelijk online aanmelden, daarna via mail afspraak gemaakt. Na vraag of de monteur van te voren wilde bellen, gebeurde dit keurig een uur van te voren. Monteur deed zijn werk goed en snel en stond open voor vragen. Kortom, dikke prima!
Bericht van C. de Mooy-Moesman uit Montfoort
geplaatst op 21-02-2017
Na mijn telefoontje was de monteur er al na ruim een uur. Hij heeft het expansievat vervangen en mij advies gegeven wat ik verder moest doen. Wat een uitstekende service!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 21-02-2017
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Chinna uit Almere is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening
Eerste Vorige - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...