Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - volgende Laatste
Bericht van Fam.Bruinsma uit Leusden
geplaatst op 07-02-2017
Blij dat ik voor de service WarmteGroep gekozen heb. Vanmorgen de storing gemeld en er zou vandaag een monteur komen die nu geweest is en alles opgelost heeft.
Bericht van E.R.Elmendorp uit Delft
geplaatst op 07-02-2017
Na de 3 keer terug komen en mijn vraag of het niet beter is het overstortventiel maar opnieuw te monteren is het nu goed verholpen. Het ventiel lekt niet meer.Ben er blij mee, dus prima gedaan.
Bericht van h straatsburg uit Utrecht
geplaatst op 07-02-2017
Onderhoud laten plegen aan de cv. Alles prima uitgevoerd.alleen 2 pakkingen vervangen kosten 20 euro . bij intergas zelf 7 euro.een klein beetje overtrokken.
Bericht van Rabenort uit Amersfoort
geplaatst op 07-02-2017
Mijn ketel was kapot. De telefoniste was niet uiterst begripvol, heeft het wel zo kunnen plannen dat ik de zelfde dag nog geholpen werd. Over de monteur niets dan lof. Begripvol, behulpzaam en oprecht met je meedenken betreft een passende oplossing. Mijn ketel doet het weer en ik ben blij dat ik een contract bij warmtegroep heb.
Bericht van J. de Graaff uit Amsterdam
geplaatst op 07-02-2017
Onderhoudsbeurt is correct uitgevoerd. Prettige monteur. Hartelijk dank.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 01-02-2017
€ 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Seidel uit Leiden is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van E.R.Elmendorp uit Delft
geplaatst op 01-02-2017
Op 11 januari 2017 het lekkende overstortventiel vervangen.Vriendelijke monteur,maar hierna lekt het nog steeds op de aansluiting van het ventiel.Opnieuw gebeld naar warmtegroep en op 16 januari weer een vriendelijke monteur aanwezig,overstortventiel vaster gezet en enkele andere onderdelen vervangen.Het ventiel bleek hierna toch nog steeds te lekken op de aansluiting.Opnieuw warmtegroep gebeld en op 31 januari weer een vriendelijke monteur aanwezig. Het overstortventiel er helemaal afgehaald en opnieuw geplaatst. (Het was de eerste keer op 11 januari niet goed gemonteerd) Nu een dag een nacht verder en voorlopig geen lekkage te zien.Heeft onnodig veel meer werk gekost en misschien wat teleurstelling, maar het lijkt nu goed te zijn. Warmtegroep,toch bedankt.
Bericht van Petra van Schie uit Beverwijk
geplaatst op 31-01-2017
Vorige week een monteur voor de eerste onderhoudsbeurt bij dit bedrijf bij ons thuis gehad, het vorige bedrijf stopte met deze regio. De ketel is prima nagekeken en er is vervangen wat nodig was. Op verschillende vragen wat buiten de ketel omging kreeg ik netjes antwoord. Ik ben zeer tevreden.
Bericht van Ben uit Utrecht
geplaatst op 30-01-2017
Vorige week onze eerste ervaring met dit bedrijf. De afspraak was dat ze tussen 11.00 en 14.00 uur zouden komen. Door de telefoniste werd ik om 12.00 uur gebeld dat het "iets" later zou worden vanwege een uitgelopen klus. Kan gebeuren, maar de monteur kwam uiteindelijk pas om 15.30 uur ! Wel vervelend want zo blijf je er bijna de hele dag voor thuis. Ik kan niet beoordelen hoe de onderhoudsbeurt verliep, dat zal de toekomst moeten uitwijzen, maar de monteur was er een behoorlijke tijd mee bezig. Had een éénjarig abonnement afgesloten, maar vlg. de monteur was eenmaal per twee jaar voldoende aangezien ketel pas anderhalf jaar oud was. Dat werd direct omgezet. Prettig dat ik zo niet voor onnodig hoge kosten gesteld word.
Bericht van Jordi uit IJsselstein
geplaatst op 30-01-2017
Vorige week Warmtegroep gebeld voor een kleine lekkage. De dag erna gelijk opgelost. Prima service!
Eerste Vorige - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...