Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende
Bericht van Peter Overduin uit Capelle aan den IJssel
geplaatst op 08-08-2016
Het onderhoud aan mijn CV-ketel uit laten voeren door Warmtegroep B.V. Er kwam een vrouwelijke monteur met een hulpmonteur. Ze werkten prima samen, gingen netjes te werk en waren binnen een uur klaar. De informatie die tijdens en na het onderhoud werd verstrekt, was prima. 3 kleine aandachtspuntjes: 1) ze zijn vergeten een klein schroefje terug te plaatsen voor de gas-afstelling, na telefonisch contact is dit correct afgehandeld; 2) ze hebben het CV-systeem op druk gebracht, maar niet gewezen op het feit dat de radiatoren ontlucht dienen te worden, als er bijgevuld wordt; 3) zou graag op factuur willen betalen i.p.v. direct per pin. Verder alles in orde.
Bericht van F. Yazir uit Zwijndrecht
geplaatst op 04-08-2016
Hallo, Ik had gisteren een afspraak voor ketel onderhoud met warmtegroep. Er zijn gisteren 2 collega's bij mij geweest. En ik wil jullie als warmtegroep bedanken voor de service die verleend is. Alles is netjes gedaan bij mij thuis en met duidelijke communicatie. Bedankt hiervoor. En top service heeft het warmtegroep.
Bericht van Titia de Rue uit Den Haag
geplaatst op 02-08-2016
We hadden een ernstige warm-waterstoring midden in de zomervakantie. Uw monteur was snel ter plekke, stelde zijn diagnose, was een uurtje weg om het benodigde onderdeel te halen, repareerde de ketel en gaf een paar nuttige adviezen voor hij vertrok. Prima werk!
Bericht van T. Janssen uit Zoetermeer
geplaatst op 02-08-2016
Wij zijn erg tevreden over de plaatsing van een nieuwe CV-ketel door Warmte Groep. De mensen waren op tijd en werkten snel, correct en vriendelijk.
Bericht van Herwin Heijerman uit Utrecht
geplaatst op 01-08-2016
Voor de eerste servicebeurt gelijk een contract afgesloten. Geen spijt van gehad. We hebben een Remeha en het geluk was niet aan onze zijde. Zo'n beetje alle storingscodes voorbij zien komen en elke keer stond er binnen afzienbare tijd een monteur op de stoep. Printplaat vervangen, weer storingen en elke keer weer de monteur en een tweede printplaat. Denk dat we ongeveer 7 keer de monteur op bezoek hebben gehad en nu lijkt alles prima. De service is fantastisch en na twee printplaten en een hoop stres is alles top geregeld door de warmtegroep. We hebben zelfs de printplaten niet hoeven betalen. Die heeft Remeha voor zijn rekening genomen. Kortom zeer tevreden!
Bericht van Okan Karliova uit Amsterdam
geplaatst op 01-08-2016
Na de uitstekende service van Warmte Groep, kunnen we eindelijk gerust slapen. Bedankt voor de snelle reactie!
Bericht van Chris Borst uit Delft
geplaatst op 01-08-2016
Met onze VVE zijn we laatst overgestapt naar de warmte groep. CV onderhoud is netjes en uitgebreid uitgevoerd en vragen worden netjes en snel beantwoord. Daarnaast is de prijs erg scherp. Helemaal top!
Bericht van kj bosch uit Haarlem
geplaatst op 01-08-2016
Vanmorgen heeft mijn cv ketel de eerste onderhoudsbeurt gehad van Warmte Groep. Kwamen met z'n tweeën. Vrouwelijke monteur (ervaren) en een jongeman die het "klusje" ging klaren onder haar hoede. Alles prima verlopen. Jammer genoeg moest de drieweg klep vervangen worden en een afdekplaat maar ik ben tevreden. Heb gelijk een jaarlijks abonnement afgesloten.
Bericht van Leijdens uit Hilversum
geplaatst op 31-07-2016
Voor de jaarlijkse controle kwam een monteur met een stagiair. Leuk om te horen hoe goed er werd verteld en uitgelegd wat er gedaan moest worden en waarom. Zelf ook nog wat van opgestoken.
Bericht van van Betlehem E uit Alphen aan den Rijn
geplaatst op 17-07-2016
Nieuw onderhoudscontract afgesloten. Afgelopen vrijdag onderhoud. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop dit is uitgevoerd. Vriendelijke monteur met kennis van zaken.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...