Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - volgende Laatste
Bericht van >E.J. Ouweneel uit Loosdrecht
geplaatst op 08-06-2018
Prima service en vriendelijke monteurs
Bericht van Theo Janssen uit Zoetermeer
geplaatst op 08-06-2018
Prima
Bericht van J de boer uit Den Haag
geplaatst op 08-06-2018
zeer deskundig
Bericht van Y.A. Siem uit Huizen
geplaatst op 08-06-2018
Plus: de monteur heeft het probleem vakkundig opgelost. Min: het defect ontstond in het weekend (geen warm water, ketel deed niets meer), 2x gebeld, maar de monteur komt blijkbaar niet in het weekend, te druk/geen tijd. Probleem kon ook niet telefonisch worden opgelost. Dus zaten we het weekend zonder warm water en maandagochtend ook nog en dat was heel ongemakkelijk. Ik heb liever een onderhoudsbedrijf die ook in het weekend langskomt, dus dat viel ons tegen.
Bericht van J de Waard uit Etten-Leur
geplaatst op 08-06-2018
Mijn cv-ketel is zeer vakkundig geplaatst in ruim 2 uur en uitleg was prima en alles werkt prima
Bericht van H.Barreira uit Amsterdam
geplaatst op 08-06-2018
We called the day before with a problem in the kettle. Next day we got a call to say the service was arriving. All in perfect timings. Service very efficient with everything explained. The parts are very expensive but very glad we took the guarantee package. Very satisfied!
Bericht van Mieke uit Utrecht
geplaatst op 02-06-2018
Vriendelijke medewerker belde aan voor het jaarlijkse onderhoude. Deze keer een man, de vorige keer een vrouw. Verrassend genoeg moest er on-vooraangekondigd iets vervangen worden volgens de Nefit-reglementen. Het onderdeel lag al klaar naast de CV. Misschien een goed idee om in het vervolg hiervan reeds melding te maken bij het inplannen van de afspraak ofwel de afspraakbevestiging. De ketel is pas 3 jaar oud. Ik had geen rekening gehouden met extra kosten en zelfs overwogen het onderhoud een jaar over te slaan.
Bericht van Renee uit Huissen
geplaatst op 02-06-2018
Goede service, tijdvak van bezoek erg groot. Vanaf 08.30 zitten wachten en helaas kwamen ze pas om 11.45
Bericht van Mark Schenk uit Wormer
geplaatst op 02-06-2018
Ben erg tevreden hierover en goed van te voren gepland en afspraak voor controle en ook 2 dagen van te voren ter herinnering mail ontvangen en ongeveer 30 minuten van te voren gebeld door hun dat eraan komt voor onderhoud . En ik heb ook tip gegeven aan mijn paar collega's en die gaat zeker gebruik maken van jullie dienst.
Bericht van Dolf van Der Giessen uit Amsterdam
geplaatst op 01-06-2018
Prima service,snelle afspraak en vriendelijke monteur.
Eerste Vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...