Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - volgende Laatste
Bericht van bert van wijk uit delft
geplaatst op 07-02-2017
De monteur belde te voren en kwam keurig op tijd. Alleen heeft hij de CV-ruimte zodanig overhoop gehaald dat (zo bleek na een dag) mijn wasmachine-afvoer was gaan lekken. Water van zolder tot beneden...
Bericht van bergsma uit zaltbommel
geplaatst op 07-02-2017
Jammer dat als je een storing doorgeeft je de hele dag thuis moet zijn. De monteur kan wel een half uur van te voren bellen en deed dat ook en heeft het probleem opgelost.
Bericht van Ike uit Houten
geplaatst op 07-02-2017
Nieuwe Remeha Tzerra geplaats door wg, nette monteur alles prima.
Bericht van R.Chinna uit Almere
geplaatst op 07-02-2017
ik ben blij voor warmtegroep gekozen te hebben nog nooit meegemaakt dat het onderhoud zo uitgebreid gedaan is en zo lang duurde monteur gaf als reden dat de ketel er uitzag alsof er nooit onderhoud gedaan was ik heb warmtegroep op prijs gekozen niet omdat ik ontevreden was over de voorganger die nooit langer dan 10 minuten binnen was
Bericht van Ester uit Driebergen
geplaatst op 07-02-2017
Het onderhoud is prima verlopen. Monteur was op tijd aanwezig, heeft duidelijk aangegeven wat er mankeerde en heeft dit direct opgelost.
Bericht van Fam.Bruinsma uit Leusden
geplaatst op 07-02-2017
Blij dat ik voor de service WarmteGroep gekozen heb. Vanmorgen de storing gemeld en er zou vandaag een monteur komen die nu geweest is en alles opgelost heeft.
Bericht van E.R.Elmendorp uit Delft
geplaatst op 07-02-2017
Na de 3 keer terug komen en mijn vraag of het niet beter is het overstortventiel maar opnieuw te monteren is het nu goed verholpen. Het ventiel lekt niet meer.Ben er blij mee, dus prima gedaan.
Bericht van h straatsburg uit Utrecht
geplaatst op 07-02-2017
Onderhoud laten plegen aan de cv. Alles prima uitgevoerd.alleen 2 pakkingen vervangen kosten 20 euro . bij intergas zelf 7 euro.een klein beetje overtrokken.
Bericht van Rabenort uit Amersfoort
geplaatst op 07-02-2017
Mijn ketel was kapot. De telefoniste was niet uiterst begripvol, heeft het wel zo kunnen plannen dat ik de zelfde dag nog geholpen werd. Over de monteur niets dan lof. Begripvol, behulpzaam en oprecht met je meedenken betreft een passende oplossing. Mijn ketel doet het weer en ik ben blij dat ik een contract bij warmtegroep heb.
Bericht van J. de Graaff uit Amsterdam
geplaatst op 07-02-2017
Onderhoudsbeurt is correct uitgevoerd. Prettige monteur. Hartelijk dank.
Eerste Vorige - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...