Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - volgende Laatste
Bericht van Joke de Graaf uit Lelystad
geplaatst op 20-01-2017
Excuses voor mijn onredelijke opstelling, om 8.30 bellen en dezelfde dag nog een monteur die het probleem oplost is een SUPER SERVICE. In de eerste instantie eiste ik direct een monteur.
Bericht van Jelle de Vries Bolle uit Zoetermeer
geplaatst op 20-01-2017
Zeer professioneel Back Office die mijn probleem ten aanzien van mijn warmte voorziening in kaart bracht. Daarna volgde een bezoek van een zeer professionele monteur die na aanhoren van mijn klacht het probleem snel verhielp tegen naar mijn inzien redelijke kosten.
Bericht van JLM de Leur uit Papendrecht
geplaatst op 20-01-2017
Onderhoud aan de ketel verricht volgens afgesproken tijd. Zeer vriendelijke monteur en alles netjes achtergelaten.
Bericht van Seidel uit Leiden
geplaatst op 20-01-2017
In de avonduren een storing gemeld, de telefoondienst gaf deze door aan de monteur die mij terug belde en middels een paar aanwijzingen kon ik zelf de ketel weer aan de praat krijgen. De ander dag heeft er nog een controle plaats gevonden...Prima service.
Bericht van Eric Vroon uit Almere
geplaatst op 20-01-2017
Aardige beleefde en - voor zover ik dat kan beoordelen - kundige monteur, die werkzaamheden verrichtte waaraan het vorige onderhoudsbedrijf blijkbaar niet toegekomen was.
Bericht van Marko Groen uit Amsterdam
geplaatst op 20-01-2017
Onderhoud is zeer netjes en vakkundig uitgevoerd. De onderhoudsmonteur heeft alles netjes achtergelaten en wat goede adviezen gegeven. Pluspunt was ook zeker de korte termijn waarop een monteur beschikbaar was. Helaas geen onderhoudscontract kunnen afsluiten ivm leeftijd ketel, maar ben zeker van plan mijn jaarlijkse onderhoud hier onder te brengen.
Bericht van Marnon uit Voorburg
geplaatst op 19-01-2017
Bij ons is het bezoek van de Warmte Groep monteur niet goed bevallen. De ketel deed het niet optimaal, de temperatuur van het warme water schommelde. De telefoniste wist door de telefoon te oordelen dat dit niet in het onderhoudscontract viel en wilde in eerste instantie geen monteur sturen. De monteur die uiteindelijk kwam is 4 uur bezig geweest. Na deze 4 uur moest ik 329 euro afrekenen en hadden we helemaal geen warm water meer!! In december, met 2 kleine kinderen, geen warm water, geen cv... Toen we daarover belde met de Warmte groep werden we weer onbeschoft te woord gestaan: We moesten volgens de telefoniste blij zijn dat er uberhaupt een monteur gekomen was... Het enige wat ze nog voor ons wilde doen is de Fabrikant langs laten komen. Toen bleek dat de monteur een klep verkeerd om had geinstalleerd! Voor ons nooit meer Warmte Groep!
Onze reactie: Klacht is ver bezijden de waarheid, wij hebben deze klant geadviseerd zich te wenden tot de geschillencommissie installerende bedrijven.
Bericht van Fam. Versteeg uit Spijkenisse
geplaatst op 16-01-2017
Wij zijn 2 jaar na aanschaf van een nieuwe CV-ketel overgegaan in het ComfortX service abonnement. Zojuist eerste onderhoudsbezoek gehad; uiterst vriendelijke monteur. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van WarmteGroep. Ik hoop echter nog wel op een verrekening van zaken die destijds wel in de levering van de nieuwe CV-ketel zouden zijn inbegrepen; maar niet nodig bleken (zoals rookgasafvoer; aanpassen leidingwerk). Communicatie is helder.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 16-01-2017
Twee keer € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie v.d.Veeken uit Den Bosch en de familie Tholenaars uit Eindhoven zijn na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van E. Groenewold uit Utrecht
geplaatst op 15-01-2017
Op zich goed werk geleverd. We vonden het wel vervelend dat de monteur zonder het te vragen of te melden door het huis liep, blijkbaar op zoek naar de badkamer en later zonder te kloppen in de woonkamer stond.Onderweg met water gemorst en een vuile filter in een prullenmand achterlatend.
Eerste Vorige - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen